Heb je een compliment, klacht of suggestie?
Wij doen onze uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst zijn. Natuurlijk horen wij het graag als je tevreden bent en een compliment wilt geven. Wij horen het ook graag als je een klacht of suggestie hebt, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Heb je een klacht? Maak het bespreekbaar
Probeer bij een klacht deze eerst te bespreken met de betrokken medewerker of zijn/haar leidinggevende. Een gesprek kan een probleem vaak al oplossen. Als dat niet mogelijk is, kun je hierover contact met ons opnemen via het formulier onderaan deze pagina. Binnen 2 weken ontvang je bericht over de verdere afhandeling.
Meer informatie over het indienen en de behandeling van een klacht lees je hier en in ons klachtenreglement.
Klachtadviescommissie
Ingediende klachten worden, als deze niet naar tevredenheid kunnen worden opgelost door een medewerker van Slachtofferhulp Nederland, voorgelegd aan onze klachtadviescommissie. De klachtadviescommissie van Slachtofferhulp Nederland bestaat uit 3 onafhankelijke leden:
- Dhr. mr. D.A.C. Koster, raadsheer gerechtshof Amsterdam
- Dhr. mr. S.G.H. van Krugten, zaakregisseur bij het CJIB/AICE
- Mevr. M. Stuyt, relatie- en gezinstherapeut
Heb je een compliment of suggestie?
Ben je tevreden over onze dienstverlening of heb je een suggestie? Dan kun je dit aan ons laten weten via het formulier hieronder. Wij reageren op je bericht binnen 2 weken.
Liever per post?
Je kunt ook per post je bericht aan ons doorgeven. Stuur een brief naar Slachtofferhulp Nederland t.a.v. de klachtenfunctionaris, postbus 14208, 3508 SH Utrecht